ویژگی یک کانکس استاندارد

دسته بندی

آخرین مقالات

برچسب ها

ارتباط با ما

ویژگی یک کانکس استاندارد
2021-04-22
aradads
13827

ویژگی یک کانکس استاندارد

مهمترین ویژگی یک کانکس استاندارد تولیدی گروه صنعتی کانکس مدرن را برای شما توضیح خواهیم داد. یک کانکس استاندارد نوعی سازه پیش ساخته است که از نظر ابعاد و کیفیت مطابق با اصول استاندارد این سازه که از طرف سازمان حمل و نقل جهانی تعیین و مشخص و طراحی و تولید می گردد.

فرقی نمی کند که سازه پیش ساخته ما، یک کانکس ویلایی یا کانکس مسکونی، کانکس اداری و دفتری یا فروشگاهی است. در ساخت و تولید آن باید یک سری اصول و قوانین فنی اجرا شود. تا محصولی با کیفیت و استاندارد تحویل مشتری گردد.

ویژگی یک کانکس استاندارد

ویژگی یک کانکس استاندارد

ابعاد و ویژگی یک کانکس استاندارد

  • ابعاد یک کانکس استاندارد برای جابجایی، باید حداکثر 12 متر طول و 2.4 متر عرض و ارتفاع آن از زیر سازه 2.6 متر باشد. بدین ترتیب در زمان بارگیری و جابجایی هیچگونه مشکلی پیش نمی آید.
  • ممکن است یک کانکس از نظر متریال و کیفیت تولید و حتی طراحی در سطح بسیار بالایی قرار داشته باشد. اما از لحاظ ابعاد در طبقه کانکس استاندارد قرار نگیرد. مانند کانکس ویلایی دوقلو که مطابق با خواست مشتری تولید می شود.

اصول ساخت کانکس استاندارد

  • یک ویلای پیش ساخته می تواند با انواع روش ها و مصالح مختلف تولید گردد. اما کیفیت مصالح و روش تولید آن بسیار مهم است و باید نکات استاندارد در آنها رعایت شود. اگر سازه ساندویچ پانل با روش های غیر اصولی مانند جوش های غیراستاندارد، اتصالات ضعیف، رعایت نکردن درزبندی و آب بندی سازه، نقص در اجرای ضد زنگ، استفاده از آهن آلات سبک در بخش های حساس اسکلت، نصب ناصحیح درب و پنجره و … صورت بگیرد. علاوه بر یک کانکس ناکارآمد، مصالح را هدر داده ایم.
  • اگر از مصالح استاندارد در ساخت کانکس استفاده نشود. آسیب پذیری آن بیشتر شده و پس از مدت کوتاهی یا باید تعمیر شود. و یا دیگر قابل استفاده نخواهد بود.

مشخصات فنی

  • از آنجا که از کانکس‌ به عنوان فضاهای اداری، مسکونی، کارگاهی و … در ابعاد مختلف استفاده می شود رعایت استاندارد فنی آنها نیز بسیار ضروری است.
  • به کارگیری ساندویچ پانل از فوم پلی اورتان در دیواره، ورق دو رو آلوزینک در سقف، یک رو ورق و یک رو چوب چند لایه با روکش PVC در کف و حتی درب ورودی و پنجره های دوجداره علاوه بر راحتی، این محصول را در برابر سرما و گرما مقاوم می سازد.
  • اسکلت و اجزای تمام فلزی جوشی و یکپارچه، استخوان بندی بسیار محکمی را برای آن فراهم کرده و دوام کانکس را در جابجایی های متعدد تضمین می کند.

قیمت و ویژگی یک کانکس استاندارد

به طور معمول با توجه به نوع مصالح و امکانات بکار رفته و همچنین ابعاد قیمت کانکس تولیدی مشخص می شود. در کانکس سفارشی که امکانات ویژه دارند. و یا مطابق خواست مشتری تولید می شوند. قیمت نسبت به کانکس معمولی بیشتر است.

مقالات مرتبط

وزن کانکس 2022-07-17

وزن کانکس

وزن کانکس فاکتور بسیار مهم در خرید کانکس است زیرا این فاکتور چه در هنگام حمل و نقل و چه در هنگام نصب موضوعی مهم بوده، به خصوص زمانی که قصد اجرای سازه بر روی سازه یا استراکچری دیگر یا...

مقالات کانکس ادامه مطلب
قیمت کانکس 2021-01-04

قیمت کانکس

قیمت کانکس و خانه های پیش ساخته در گروه صنعتی کانکس مدرن موضوع این مطلب ما است. کانکس مدرن برای دستیابی شما به یک سازه رویایی تلاش می کند. تا از همان ابتدا برای ایجاد خواسته های فردی شما و...

مقالات کانکس ادامه مطلب
مشخصات فنی کانکس 2021-03-14

مشخصات فنی کانکس

مشخصات فنی کانکس تولیدی کانکس مدرن به شرح زیر است. استراکچر دیواره ها، کف و سقف کانکس به صورت یکپارچه از پروفیل های ERW فولادی سنگین ۴۰×۴۰ و ۸۰×۴۰ به صورت مشبک.

مقالات کانکس ادامه مطلب

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

درباره ما

گروه صنعتی کانکس مدرن با بیش از 20 سال تجربه و سابقه، طراح و مجری انواع کانکس، فروش کانکس، خرید کانکس، با قیمت کانکس مناسب و ویلای پیش ساخته، کانکس ویلایی، مسکونی، انواع پیش ساخته، سوییت، دوبلکس، کانکس چوبی، ویلایی چوبی، انواع کانکس فروشگاهی، اداری و دفتری، نگهبانی با استفاده از متریال به روز دنیا و تجربه در ایران و اروپا آماده مشاوره و خدمت به شما عزیزان هستیم.

ارتباط با ما

تمامی حقوق متعلق به وبسایت کانکس مدرن محفوظ است. 2000 – 2022©