نمای داخلی کانکس

دسته بندی

آخرین مقالات

برچسب ها

ارتباط با ما

نمای داخلی کانکس
2021-04-11
aradads
9146

نمای داخلی کانکس

در طراحی نمای داخلی کانکس نوع کاربری آن در نظر گرفته می شود. به عنوان نمای داخلی برای یک کانکس مسکونی با یک کانکس اداری متفاوت است. تجهیزات و امکانات داخلی نصب شده برای هر کانکس متفاوت از کانکس دیگر است. ما در طراحی نمای داخلی کانکس با استفاده از بهترین متریال موجود سلیقه مشتری را پیاده می کنیم.

در طراحی نمای داخلی کانکس کارگری ساده ما عمدتا مساله پارتیشن بندی نداریم و کانکس به صورت یک سالن است. بنابراین در طراحی انتخاب های ما تنها محدود به دیوار پوش و تنوع استفاده آن است. البته پنجره ها و درها نیز جزو نمای داخلی محسوب می شود. ولی به صورت کلی طراحی نمای داخلی کانکس بیشتر در کانکس های با متراژ بالا برای مسکونی و اداری و ویلایی به چشم می آید.

داخل کانکس ویلایی

اگر بخواهیم نمای داخلی را در کاربری های مختلف مورد برسی قرار دهیم. نمای داخل کانکس ویلایی جز مهمترین آنها است. زیرا محلی برای اسکان اعضای خانواده و به نوعی سکونت گاه محسوب می شود. که باید دارای امکانات رفاهی برای اعضای خانواده باشد. داخل کانکس ویلایی دارای امکاناتی نظیر سرویس بهداشتی و حمام، فضای آشپز خانه مجهز به کابینت و متعلقات آن، اتاق خواب یا استراحت به همراه یک سالن نشیمن بصورت حداقلی باید باشد. و در مساحت های بزرگ ممکن است. چند سرویس بهداشتی بصورت ایرانی و فرنگی، فضای میز بیلیارد، اتاق فیلم و اتاق خواب های بیشتری تعبیه شده باشد.

داخل کانکس فروشگاهی

در این کاربری شرایط کمی متفاوت تر بوده و به جای امکانات رفاهی، داخل کانکس فروشگاهی باید دارای قفسه ها و طبقاتی باشد. که بتوان از آن برای قرار دادن اجناس و کالا ها استفاده کرد. البته داخل کانکس فروشگاهی بسته به نوع خدمات ممکن است. دارای شرایط و بخش های فرعی مانند انبار، مطبخ و یا سردخانه در نوع های فست فودی باشد. همچنین توجه به محل بازشو یا درواقع تعبیه محل تحویل جنس به مشتریان داخل کانکس فروشگاهی بطوری که با مابقی فضای داخلی هماهنگ باشد. نیز جز نکات قابل توجه در این کاربری است.

داخل کانکس اداری

کانکس اداری به دلیل وسعت و کاربرد خود دارای فضای داخلی مانند دفتر کاراست. و با توجه به وسعت ممکن است اتاق ها یا پارتیشن های تفکیک کننده فضای داخلی متعددی داشته باشد. توجه به میزان روشنایی و نور کافی برای انجام فعالیت های کارمندان داخل کانکس اداری یکی از اصلی ترین موارد مورد توجه در این کانکس است.

کانکس نگهبانی

این سازه که برای نگهبانی مجموعه ها و شرکت ها بکار می رود. دارای دو حالت سرویس دار و کیوسک است. نمای داخلی کانکس نگهبانی کوچک فقط یک کانتر برای قرار گیری سیستم مانتیتورینگ و دفتر ثبت ورود و خروج بوده و دیواره های آن نیز دارای پنجره های بزرگی است. اما داخل کانکس نگهبانی بزرگ معمولا یک اتاق استراحت و سرویس بهداشتی به همراه حمام نیز تعبیه می گردد. تا نفر بصورت شبانه روزی بتواند داخل کانکس قرار گیرد.

مقالات مرتبط

انواع ساندویچ پانل 2023-07-19

انواع ساندویچ پانل

انواع ساندویچ پانل دیواری نوعی از مصالح ساختمانی آماده است. که از دو لایه ورق که مابین آنها فوم تزریق شده تشکیل شده است. و جهت پوشش دیوار و برای نما به کار می رود. و در طرح ها و...

مقالات کانکس ادامه مطلب
رنگ کانکس 2021-03-04

رنگ کانکس

رنگ کانکس از عوامل تاثیر گذار در بهبود عملکرد یک کانکس تولیدی کانکس مدرن است. به خصوص در موارد کانکس فروشگاهی، کانکس کافی شاپ و کانکس اداری اهمیت بیشتری دارد. در این مطلب تلاش شده این موضوع را بطور تخصصی...

مقالات کانکس ادامه مطلب
مزایای تولید انبوه کانکس چیست؟ 2023-07-20

مزایای تولید انبوه کانکس چیست؟

مزایای تولید انبوه کانکس چیست؟از مزایای تولید انبوه کانکس آنجایی که ساختارهای از قبل ساخته شده کانکس بیشتر برای مواقع ضروری و اسکان استقرار ساخته میشود...

مقالات کانکس ادامه مطلب

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

درباره ما

گروه صنعتی کانکس مدرن با بیش از 20 سال تجربه و سابقه، طراح و مجری انواع کانکس، فروش کانکس، خرید کانکس، با قیمت کانکس مناسب و ویلای پیش ساخته، کانکس ویلایی، مسکونی، انواع پیش ساخته، سوییت، دوبلکس، کانکس چوبی، ویلایی چوبی، انواع کانکس فروشگاهی، اداری و دفتری، نگهبانی با استفاده از متریال به روز دنیا و تجربه در ایران و اروپا آماده مشاوره و خدمت به شما عزیزان هستیم.

ارتباط با ما

تمامی حقوق متعلق به وبسایت کانکس مدرن محفوظ است. 2000 – 2022©