مدرن کانکس
article

کانکس لوکس

کانکس لوکس به کیوسک ها و سازه های امروزی و با ظاهری شیک گفته میشود که در این مطلب از مدرن کانکس درباره کاربرد و انواع کانکس لوکس ویلایی، مسکونی، اداری، فروشگاهی، نگهبانی و دیگر انواع آنها مطالبی را بیان نموده ایم.

article

آیا کانکس ویلایی نیاز به مجوز دارد؟

آیا کانکس ویلایی نیاز به مجوز دارد؟ به طور کلی، استفاده از کانکس ویلایی به دلیل مقاومت بالا و هزینه نسبتا کمتر در مقایسه با سازه های معمولی رواج پیدا کرده است. در بسیاری از نقاط از جمله در مناطق شمالی کشور شاهد انواع مختلف از کانکس های ویلایی هستیم.

article

طول عمر کانکس های ویلایی چقدر است؟

طول عمر کانکس های ویلایی چقدر است؟ طول عمر کانکس های ویلایی چقدر است؟ این روزها طرفداران زیادی پیدا کرده است. ویلاهای کانکسی از ویژگی‌های منحصر به فردی برخوردارند که آنها را به گزینه‌ی جذابی در ساخت و سازها تبدیل کرده است. بسیاری از مردم به دلایل مختلف تمایل دارند که از کانکس ویلایی به […]

درباره ما

گروه صنعتی مدرن کانکس با بیش از 20 سال تجربه و سابقه، طراح و مجری انواع کانکس، فروش کانکس، خرید کانکس، با قیمت کانکس مناسب و ویلای پیش ساخته، کانکس ویلایی، مسکونی، انواع پیش ساخته، سوییت، دوبلکس، کانکس چوبی، ویلایی چوبی، انواع کانکس فروشگاهی، اداری و دفتری، نگهبانی با استفاده از متریال به‌روز دنیا و تجربه در ایران و اروپا آماده مشاوره و خدمت به شما عزیزان می‌باشد.

شبکه های اجتماعی

تمامی حقوق متعلق به وبسایت مدرن کانکس محفوظ است. 2000 – 2024©