مدرن کانکس

کانکس ویلایی کامپوزیت

گروه صنعتی کانکس مدرن سازنده انواع کانکس ویلایی کامپوزیت لوکس و مدرن با قیمت مناسب و تحویل سریع، ارسال به سراسر کشور، خدمات پس از فروش ویژه.

شناسه محصول: MC93 دسته: برچسب: ,

اشتراک گذاری:

توضیحات

کانکس ویلایی کامپوزیت

کانکس ویلایی کامپوزیت یکی از محصولات کانکس مدرن است. شبیه خانه های ویلایی اما در اندازه کوچک تر با تمام امکانات بوده و در تنوع دیزاین بیرونی و نما و رنگ بسیار متنوع میباشد. این کانکس ویلایی نوعی سازه مانند بناهای مسکونی است با دارا بودن همه امکانات لازم و موجود در خانه ها و ساختمان. با یک تفاوت اساسی و آن نوع مصالح به کار رفته در سازه است.

مصالح به کار رفته در این کانکس ویلایی تفاوت زیادی با سازه های سنتی دارد. و به همین خاطر ویژگی های جدیدی هم دارد که پیش از این سازه ها نداشتند. این امکان وجود دارد که سازه را به صورت پیش ساخته در کارگاه ها تولید کنیم. و به صورت آماده حمل کرده و در محل مورد نظر قرار داد.

از دیگر ویژگی های این نوع بنا می توان به مقاومت بسیار خوب آن درمقابل زلزله اشاره کرد. همچنین هزینه و مدت زمان ساخت آن نیز به مراتب از سازه های سنتی کمتر است. همین مزایا باعث شده که خریداران کانکس ویلایی کامپوزیت روز به روز افزایش یابد.

نمای کانکس ویلایی کامپوزیتی

نمای کامپوزیت همانطور که از نام آن مشخص است نمایی بیرونی از جنس ورقه های آلومینیومی دارد. نمای کامپوزیت ورقه هایی ترکیبی دارد. که به صورت دولایه ورق آلومینیومی میباشد. که در بین این دولایه پلاستیک تزریق میشود.

نمای کامپوزیت نمای بسیار زیبا دارد که از جمله نماهای سازمانی و طرحدار به عنوان چوب و سنگ میباشند. نمای کامپوزیت اغلب نمایی با رنگ طوسی از ورق کامپوزیت دارد که بسیار فروش بالایی دارد. روی کانکس کامپوزیت را میتوان یک لایه استیکر 3 بعدی نیز اجرا کرد که زیبایی خاصی پیدا میکند.

ویژگی های کانکس ویلایی کامپوزیت

  • هیچ محدودیتی در ابعاد کانکس ویلایی کامپوزیت وجود ندارد و سفارشی است.
  • نمای بیرونی کانکس بیشتر از جنس کامپوزیت است اما در اغلب موارد نیز میتوان با نماهای دیگر به صورت ترکیبی اجرا کرد.
  • نمای داخلی از دو جنس pvc و یا گچ برگ می باشد. که این بستگی به سقف سازه دارد. که به صورت کاذب اجرا کنیم. یا به صورت شیب دار اجرا شود. که بستگی به مشخصات فنی کانکس دارد.
  • کف نیز از تخته های تمام ضدآب می باشد که همچون نمای بیرونی و داخلی قابل شستشو باشد.
    سیستم برق کشی به دو صورت روکار با داکت و به صورت توکار با استفاده از لوله های سیم کشی قابل اجراست.
  • نمای زیبا با رنگ بندی و طرح های بسیار متنوع
  • نمای داخلی ضد آب و قابل شستشو با آب
  • اجرای باکس دور برای پنهان شدن سقف سازه
  • نصب سقف کاذب در نمای داخلی از جنس کناف
  • سیستم روشنایی روکار به صورت پیشرفته با کنترل از راه دور
  • سیستم تهویه مطبوع هوا و اجرای باکس اسپیلت در بیرون کانکس
  • مقاومت بسیار بالا در برابر حریق و گرما و سرما

مشخصات فنی

  • اسکلت کانکس از دو بخش کلی، شاسی آن و بدنه آن ساخته شده است.
  • شاسی آن از تیرآهن دور کلاف و اسکلت آن از پروفیل آهنی 40×40 یا 80×40 میباشد.
  • پس از تکمیل اسکلت سازه و پوشش دادن آن از ضد زنگ برای جلوگیری از زنگ‌زدگی و فرسایش آن دیواره‌های بیرونی آن را با ورق‌های کامپوزیت آلومینیومی پوشش داده و پس از آن پنجره‌های آن نصب میشود.
  • پس از نصب پنجره‌ها، کف کانکس را از تخته یا پارکتهای ضدآب که ضخامتی بالغ بر 1/8 سانتیمتر را دارا می باشد، استفاده میشود.
  • عایق این کانکس از یونولیت چهار سانت و پشم شیشه میباشد که هم عایق صوتی و عایق حرارتی و برودتی نیز میباشد پس از عایق‌کاری روی آن روکشی از پی وی سی که در طرحهای مختلف میباشد پوشیده میشود.
  • برق کشی کانکس به‌ صورت روکار میباشد که پس از داکت کشی، سیم‌ها را از داخل آن‌ها عبور میدهند. و به کلیدها و پریزها متصل میکنند. محافظت از سیم‌های عبوری از داخل داکت به عهده یک فیوز مینیاتوری که در داخل سازه قرار می‌گیرد انجام میشود.
  • درب و پنجره یو پی وی سی در ساخت این سازه استفاده میگردد.

ابعاد کانکس ویلایی کامپوزیت

کانکس ویلایی هیچ محدودیتی از نظر ابعاد ندارد و میتوان آن را با توجه به نیاز مشتری و در هر ابعادی ساخت. بنابراین هیچ محدودیتی در ابعاد یک کانکس ویلایی کامپوزیت وجود ندارد.

  • کانکس ویلایی با متراژ 15 متر مربع
  • کانکس ویلایی با متراژ 18 متر مربع
  • کانکس ویلایی با متراژ 30 متر مربع
  • کانکس ویلایی با متراژ 36 متر مربع
  • کانکس ویلایی با متراژ 42 متر مربع
  • کانکس ویلایی با متراژ 50 متر مربع
  • کانکس ویلایی با متراژ 60 متر مربع
  • کانکس ویلایی با متراژ 72 متر مربع
  • کانکس ویلایی با متراژ 100 متر مربع

ویژگی کانکس ویلایی کامپوزیتی

از جمله ویژگی ها و مزایای کانکس ویلایی کامپوزیتی نسبت به دیگر مصالح متداول در ساخت کانکس می توان به تنوع و ماندگاری رنگ در برابر هرنوع شرایط جوی و حتی تابش مستقیم نور خورشید در طول چندین سال اشاره نمود. چرا که معمولا رنگ های متداول که در نمای سازه های پیش ساخته استفاده میشوند.

پس از مدتی بر اثر تابش بیش از حد خورشید تا 50 درصد دچار رنگ پریدگی میشوند و این درحالی است که رنگ کامپوزیت ها تا حداقل 20 سال بدون کوچکترین تغییری پایدار میماند. و دلیل آن نیز استفاده از رزین همگن کننده رنگ به ورق آلومینیومی و جلوگیری از پوسته شدن آن و همچنین کیفیت بسیار بالای رنگ های مورد استفاده در ورق کامپوزیت میباشد.

از دیگر ویژگی های کانکس ویلایی کامپوزیتی و دلایل انتخاب این نوع مصالح قابلیت فرم پذیری و حتی نورد برای فرم های منحنی و کرو می باشد. که اجرای انواع طرح ها و فرم ها را مقدور کرده. از آن گذشته قابلیت ترکیب پذیری ورق کامپوزیت با دیگر مصالح به کار رفته در نمای کانکس فوق العاده است. که می توان آن را با شیشه و چوب و هر نوع مصالح دیگری به گونه ای خلاقانه ترکیب نمود.

قابلیت ضد فرسایش در برابر زنگ زدگی و خوردگی در برابر رطوبت و باران های اسیدی از دیگر ویژگی های کانکس با نمای کامپوزیت است. چرا که جنس ورقه ها از نوع آلومینیوم بوده و همانگونه که می دانیم این متریال در برابر زنگ زدگی بسیار مقاوم است. تمیزی کانکس کامپوزیت در طول زمان به دلیل عدم جذب ذرات معلق در هوا و آلودگی های محیطی، سبک بودن و ضد حریق بودن کامپوزیت، ایجاد فضای خالی واکوستیک بودن آن نیز از جمله موارد استفاده بیش از پیش و مزایای اصلی کانکس ویلایی کامپوزیت به شمار می روند.

رنگ انواع کانکس ویلایی کامپوزیت

انتخاب رنگ بسیار مرحله حساسی در هنگام ساخت کانکس کامپوزیتی است. چرا که فارغ از فرم و شکل کلی یک رنگ بندی خوب می تواند کلیت طرح را کاملا برجسته و زیبا جلوه کند. و برعکس با انتخاب رنگ بندی نا متناسب حتی یک طرح بسیار خلاقانه نیز ممکن است به طور کلی نابود شود.

ورق های کامپوزیت مورد استفاده در نمای کانکس دارای تنوع رنگ بسیار بالا بوده که خود از مزیت های این نوع محصولات محسوب می گردد. و ما قادر خواهیم بود انواع رنگ های عمومی و ترکیبی و حتی کدهای متالیک و استیل کروم و استیل طلایی و حتی طرح چوب و آجر را انتخاب کرده بدون اینکه نگران رنگ پریدگی آن در اثر تابش نور خورشید و یا فرسوده شدن آن در مجاورت باران های اسیدی و رطوبت هوا باشیم.

از این رو پیشنهاد می کنیم اگر تجربه کافی در ترکیب رنگ های ورق کامپوزیت ندارید. این بخش کار را به سلیقه طراحان گروه صنعتی کانکس مدرن بسپارید. تا چند گزینه با رنگ بندی زیبا برای کار شما پیشنهاد کرده و از میان آنها انتخاب کنید. چرا که هزینه های تعویض ورق ها پس از تکمیل کار و در صورت برآورده نکردن رضایت شما زیاد خواهد بود و بهتر است ریسک نکنید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کانکس ویلایی کامپوزیت”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط



درباره ما

گروه صنعتی مدرن کانکس با بیش از 20 سال تجربه و سابقه، طراح و مجری انواع کانکس، فروش کانکس، خرید کانکس، با قیمت کانکس مناسب و ویلای پیش ساخته، کانکس ویلایی، مسکونی، انواع پیش ساخته، سوییت، دوبلکس، کانکس چوبی، ویلایی چوبی، انواع کانکس فروشگاهی، اداری و دفتری، نگهبانی با استفاده از متریال به‌روز دنیا و تجربه در ایران و اروپا آماده مشاوره و خدمت به شما عزیزان می‌باشد.

شبکه های اجتماعی

تمامی حقوق متعلق به وبسایت مدرن کانکس محفوظ است. 2000 – 2024©