کانکس ویلایی سمنت برد

کانکس ویلایی سمنت برد

کانکس ویلایی سمنت برد سازه ای مدرن و حرفه ای توسط گروه طراحی و اجرایی کانکس مدرن ساخته شده است. امکان ساخت و اجرا در انواع فضاها و موقعیت های مختلف را دارا است. این کانکس در مناطق کوهستانی و ساحلی پیشنهاد می گردد.

توضیحات

کانکس ویلایی سمنت برد

کانکس ویلایی سمنت برد سازه ای مدرن و حرفه ای توسط گروه طراحی و اجرایی کانکس مدرن ساخته شده است. امکان ساخت و اجرا در انواع فضاها و موقعیت های مختلف را دارا است. این کانکس ویلایی در مناطق کوهستانی و ساحلی پیشنهاد می گردد. تنوع در طرح و رنگ مصالح پوششی از نمونه های بارز کانکس ویلایی سمنت برد تولیدی گروه صنعتی کانکس مدرن است.

فایبر سمنت برد متریال ساختمانی است. که بعنوان پوشش خارجی ساختمان در کاربردهای تجاری و خانگی استفاده می گردد. این متریال ترکیبی از شن، سیمان و سلولز است. که الیاف سلولزی به کار رفته در این صفحات، باعث افزایش مقاومت آنها در برابر تنش های فشاری و کششی ناشی از تغییرات می گردد.

مزایای کانکس ویلایی سمنت برد

فایبرسمنت سایدینگ به دلیل مزایای زیر بعنوان جایگزین نمای سایدینگ چوبی گشته و در کانکس ویلایی مورد استفاده قرار می گیرد. مقاومت در برابر پوسیدگی مقاومت در برابر آتش، ارزان تر بودن نسبت به نمای سایدنگ چوبی سنتی شباهت به چوب واقعی است. در حقیقت این کانکس می تواند یک جایگزین بسیار خوب برای نمای سایدینگ چوبی سنتی گردد. اگر به درستی نصب و به خوبی مراقبت شود. فایبر سمنتی که به درستی و مطابق با مشخصات سازنده آن نصب نشده، یکی از دلایل شکست محصول است. و این شکست همیشه نتیجه کار یک جنس بنجل نیست.

مشخصات فنی

  • سایز ورق های فایبر از یک تولید کننده به تولید کننده دیگر کمی متفاوت است. ولی رنج سایر آنها عموماً بین 200-300MM در طول و 200-1200MM در عرض است. و زمانی که بعنوان ورق های سایدینگ استفاده می گردند. پهنای 130MM,300MM در دسترس است. ضخامت فایبر سمنت برد بین 4/5MM تا 18MM متغیر و از نظر تراکم هم متفاوت است.
  • مقاومت حرارتی و انتقال صدا بین محصولات فایبر سمنت تا حد زیادی متفاوت است. و عموماً محصول ضخیم تر و متراکم تر، مقاومت بهتری در برابر انتقال حرارت و صدا دارد. این محصولات به هنگام نصب و رنگ آمیزی نیاز به مراقبت خیلی کمی دارند. محصولات فایبر سمنت ضخیم تر و متراکم تر مقاومت بسیار خوبی در برابر ضربه دارند. اما محصولات نازک تر و کم تراکم تر نیاز به مقاومت بیشتری در برابر ضربه دارند.
  • همچنین ورق فایبر سمنت یک ماده غیر قابل احتراق است. که بصورت وسیعی در مناطقی که در معرض آتش سوزی می باشند استفاده می گردد.

ابعاد کانکس ویلایی سمنت برد

  • کانکس ویلایی 15 متری
  • کانکس ویلایی 18 متری
  • کانکس ویلایی 30 متری
  • کانکس ویلایی 40 متری
  • کانکس ویلایی 50 متری
  • کانکس ویلایی 72 متری
  • کانکس ویلایی 100 متری

امکانات رفاهی کانکس ویلایی سمنت برد

امکانات این نوع کانکس ویلایی شامل تمام متعلقات و امکانات موجود در خانه های مسکونی است. و بدون هیچ کمبود و مشکلی می توان همه امکانات شامل سرویس بهداشتی و حمام، اتاق پذیرایی، اتاق خواب به همراه کمد دیواری، آشپزخانه به همراه سینک و گاز و هود، اتاق نشیمن و حتی فضاهای لوکسی نیز در آن در نظر گرفت.

  • امکانات سرویس بهداشتی: توالت ایرانی و خارجی، فلاش تانک، شیرآلات اهرمی درجه یک، روشویی، آینه، دست خشک کن برقی، جا مایعی، فن تهویه هوا.
  • امکانات حمام: دوش حمام ثابت و متحرک، شیرآلات اهرمی درجه یک، آینه، حوله خشک کن، جا مایعی، فن تهویه هوا.
  • امکانات آشپرخانه: کابینت و زیر کابینی. سینک ظرفشویی استیل به همراه آبچکان استیل. شیرآلات اهرمی درجه یک
    هود تهویه هوای داخل آشپزخانه. فضایی برای نصب ماشین لباس شویی. فضایی برای نصب یخچال. فضایی برای نصب ماشین ظرفشویی.
  • امکانات اتاق خواب: سیستم گرمایشی، سیستم سرمایشی، آبگرم و آبسرد مصرفی، سیستم دفع فاضلاب.

طراحی کانکس ویلایی سمنت برد

مانند هر سازه یا بنایی کانکس ویلایی سمنت برد نیز نیازمند طراحی معماری، محاسبات سازه و برسی های فنی می باشد. که اینها همه بعد از بازدید از ملک خریدار و با توجه به شرایط و جهت گیری جغرافیایی ملک مورد نظر توسط مهندسین طراح کانکس مدرن انجام خواهد شد. البته در شرایطی که سازه مانند ویلای پیش ساخته از قبل ساخته و آماده باشد.

این طراحی ها بر اساس بهترین شرایط پیش فرض انجام می شود. معمولا این کار برای بنا با ابعاد کوچک انجام می گیرد. با اکثر شرایط هم خوانی داشته و قابلیت انطباق پذیری دارد. اما در شرایط کلی بهتر است طراحی کانکس ویلایی بر اساس همان ملک انجام شود. چرا که ممکن است محل قرارگیری درب ها و پنجره ها، نورگیرها و بسیاری از نکات فنی، مانند نوع مصالح مورد نیاز در اقلیم های خاص، باید متناسب با محل قرار گیری بنا تعین شود.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کانکس ویلایی سمنت برد”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط

درباره ما

گروه صنعتی کانکس مدرن با بیش از 20 سال تجربه و سابقه، طراح و مجری انواع کانکس، فروش کانکس، خرید کانکس، با قیمت کانکس مناسب و ویلای پیش ساخته، کانکس ویلایی، مسکونی، انواع پیش ساخته، سوییت، دوبلکس، کانکس چوبی، ویلایی چوبی، انواع کانکس فروشگاهی، اداری و دفتری، نگهبانی با استفاده از متریال به روز دنیا و تجربه در ایران و اروپا آماده مشاوره و خدمت به شما عزیزان هستیم.

ارتباط با ما

تمامی حقوق متعلق به وبسایت کانکس مدرن محفوظ است. 2000 – 2022©