مدرن کانکس

آخرین مقالات

مشاغل پر درآمد با کانکس

مشاغل پر درآمد با کانکس

مشاغل پر درآمد با کانکس

در سالهای اخیر خرده فروش ها، درگیری های بسیاری درباره فضاهای خالی موجود در پاساژها و مابین مغازه های سرپوشیده در کنار خیابان ها داشته اند. هنوز هم کسانی هستند که خرید حضوری را به خرید آنلاین ترجیح می دهند. در این بخش به معرفی مشاغل پر درآمد با کانکس خواهیم پرداخت. شاید شما هم ایده ای برای کسب و کار حضوری داشته باشید. با کانکس مدرن همراه باشید.

کانکس فروش تنقلات

معمولا خریداران در هنگام خرید گرسنه می شوند. و نیاز به جایی دارند تا میان وعده هایی نظیر بیسکوییت، کلوچه و خوراکی های قابل حمل را براحتی تهیه کنند. وجود کانکس هایی کوچک در مراکز خرید با این هدف می تواند کمک بسیاری کند.

کانکس فست فود

همچنین برای مراکز خریدی که امکان وجود کترینگ در آنها وجود ندارد. مشاغل پر درآمد با کانکس وجود یک کانکس برای عرضه برگرها، پیتزا و ساندویچ در حیاط این مراکز مفید است.

کانکس ارائه نوشیدنی ها

برای مشتریانی که تمایل به نوشیدنی ها دارند می توانید در کانکس خود انواع نوشیدنی های سرد مانند آبمیوه و گرم مانند چای و قهوه را ارائه دهید. همچنین می توانید مواد اولیه را در بسته های کوچک و قابل حمل به فروش برسانید.

مطالعه کنید: کانکس ویلایی

کانکس تعمیرات لوازم الکتریکی

از آنجا که اغلب کانکس ها متحرک هستند‌. و در ابعاد کوچ می توانند ساخته شوند. می توان از یک کانکس تعمیراتی در گوشه یک پاساژ بهره برد. تعمیرات انواع لوازم الکتریکی کوچک می تواند ایده جالبی برای یک کسب و کار شما باشد.

کانکس فروش لوازم جانبی و تعمیرات گوشی موبایل

می توانید خدماتی نظیر نصب نرم افزارهای موبایل، نصب و فروش گلس و صفحه محافظ گوشی، تعمیرات موبایل، فروش شارژ و … را در غرفه خود ارائه دهید. مشاغل پر درآمد با کانکس

کانکس هنری

اگر خالق کارهای هنری باشید می توانید محصولات دست ساز خود نظیر منبت کاری، معرق کاری، نقاشی، مجسمه سازی، سفالگری و … را در یک کانکس کوچک بفروش برسانید.

کانکس لوازم تفریحی ورزشی

از این کانکس می توان در پارک ها و مراکز تفریحی نیز بهره برد. لوازمی مانند لباس های ورزشی، لوازم ایمنی، تجهیزات ورزشی، لباس شنا و …. را برای خریداران در معرض فروش قرار دهید.

کانکس گل فروشی

همچنین می توانید از یک کانکس ثابت در نزدیکی بیمارستان ها یا مراکز خرید برای فروش انواع گل و گلدان و همچنین لوازم جانبی آنها استفاده کنید.

کانکس امانت گذاری مشاغل پر درآمد با کانکس

افرادی که برای خرید به پاسازها مراجعه می نمایند. معمولا مجبورند تا بسته های بسیاری را با خود حمل کنند. و اینکار علاوه بر اینکه از سرعت شان می کاهد. باعث می شود تا زود خسته شوند. و از ادامه خرید منصرف گردند. می توانید یک کانکس کوچک داشته باشید. و مانند پارکینگ در مقابل مبلغی این بسته های خرید را به امانت پیش خود نگه دارید. و سپس به مشتری مربوطه تحویل بدهید. مشاغل پر درآمد با کانکس

کانکس کتاب فروشی

بسیاری از افراد علاقمند هستند که در پارک ها یا مکان های تفریحی به خرید یا کطالعه کتاب بپردازند. می توانید یک کانکس کوچک داشته باشید. و در آن علاوه بر امانت دادن کتاب، به خرید کتاب های دست دوم و فروش محصولات فرهنگی نیز بپردازید.

کانکس آرایشگاه مشاغل پر درآمد با کانکس

داشتن یک کانکس به منظور انجام خدمات آرایشگری و فروش محصولات آرایشی می تواند یکی از مشاغل پر درآمد با کانکس باشد.

کانکس تعمیرات ساعت و جواهر

همچنین می توانید یک مکان بسیار مناسب برای خرید و فروش انواع بدلیجات مانند نقره و استیل، و خدمات تعمیر ساعت و جواهرات را به خریداران مراکز خرید ارائه دهید.

کانکس کودک مشاغل پر درآمد با کانکس

برای والدینی که با کودکانشان خرید می کنند. وجود جایی که کودک بتواند چند ساعت در آن به بازی بپردازد. و خود را سرگرم کند، ضروری به نظر می رسد. می توانید با یک کانکس پر از اسباب بازی و سرگرمی خیال والدین را از کودکانشان راحت کنید. مشاغل پر درآمد با کانکس

کانکس پت شاپ

صاحبان حیوانات خانگی، به خرید محصولات متفاوت برای حیوانات خود علاقمند هستند. و امروزه در اغلب خیابان ها و مراکز خرید آنها را با دوستان خانگی شان می توانید ببینید. براحتی می توانید با داشتن یک کانکس کوچک هر چیزی مربوط به آن ها، ازخوراکی تا لباس و اسباب بازی و وسایل مربوط به نگهداری را بفروشید.

کانکس عکس فوری مشاغل پر درآمد با کانکس

یکی از جالبترین مشاغل پر درآمد با کانکس ایجاد یک آتلیه عکاسی سیار است. گرفتن عکس های فوری و یا عکس هایی خاص همراه با روتوش عکس های قدیمی، کپی کردن مدارک و بعضا چاپ بر روی لیوان یا تی شرت و … می تواند کسب و کاری سودآور باشد.

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

مقالات مرتبط

درباره ما

گروه صنعتی مدرن کانکس با بیش از 20 سال تجربه و سابقه، طراح و مجری انواع کانکس، فروش کانکس، خرید کانکس، با قیمت کانکس مناسب و ویلای پیش ساخته، کانکس ویلایی، مسکونی، انواع پیش ساخته، سوییت، دوبلکس، کانکس چوبی، ویلایی چوبی، انواع کانکس فروشگاهی، اداری و دفتری، نگهبانی با استفاده از متریال به‌روز دنیا و تجربه در ایران و اروپا آماده مشاوره و خدمت به شما عزیزان می‌باشد.

شبکه های اجتماعی

تمامی حقوق متعلق به وبسایت مدرن کانکس محفوظ است. 2000 – 2024©