عایق بندی کانکس

دسته بندی

آخرین مقالات

برچسب ها

ارتباط با ما

عایق بندی کانکس
2020-11-11
aradads
5498

عایق بندی کانکس

عایق بندی کانکس باعث می‌شود کانکس در برابر رطوبت، هوای سرد و گرم مقاوم و نسبت به سرو صدا نیز عایق بندی شود.

روش های عایق بندی کانکس

برای اینکه کانکس در برابر برف و باران مقاومت داشته و آب نتواند از طریق سقف کانکس وارد کانکس شود. باید سقف کانکس نسبت به آب مقاوم گردد. تا از نفوذ آب به داخل کانکس جلوگیری گردد. به همین خاطر می توان سقف کانکس را ایزوگام کرد. تا دیگر آب نتواند از طریق سقف وارد کانکس شود.

هم چنین سقف کانکس، باید دارای شیب باشد تا زمانی که باران بر روی کانکس می ریزد. بوسیله شیب سقف کانکس و راه تعبیه شده برای هدایت آب به بیرون کانکس منتقل گردد.

یکی دیگر از مواردی که در مورد عایق بندی باید دقت داشت. این است که آب نتواند از کف کانکس به داخل کانکس و یا تخته نفوذ نماید. به همین خاطر کف کانکس باید توسط ایزوگام و قیر عایق بندی شود. که این عایق بندی راه نفوذ آب و رطوبت را به داخل کانکس مسدود می کند. این مورد را نیز باید در نظر داشت که در زمان نصب کانکس باید کانکس نسبت به سطح زمین فاصله داشته باشد. تا کانکس با آب و رطوبت تماس مستقیم نباشد. که این مورد کمک زیادی به عایق بندی می کند.

عایق بندی کانکس و حفظ دمای داخل کانکس

برای حفظ دمای داخل کانکس و جلو گیری از ورود سرما و گرما به کانکس می توان دیواره های کانکس را عایق بندی کرد. تا کانکس در برابر تبادل گرما با محیط بیرون مقاومت پیدا کند. و در تابستان سرما داخل کانکس و در زمستان گرمای داخل کانکس از دست نرود. این کار موجب می گردد تا در مصرف انرژی برای سرد و گرم نگه داشتن کانکس صرفه جویی گردد.

در ضمن استفاده از درب و پنجره های مناسب در ساخت کانکس می تواند کمک شایانی به این امر داشته باشد. مثلا می توان از پنجره های دو جداره upvc در کانکس ویلایی استفاده کرد. که این نوع پنجره ها در کانکس باعث عایق سازه در برابر دما و همچنین جلوگیری از ورود سر و صدا به داخل کانکس می شود.

مقالات مرتبط

معایب کانکس 2020-12-08

معایب کانکس

خریداران به دنبال منبعی هستند که بصورت بیطرفانه معایب کانکس و سازه های پیش ساخته را مورد برسی قرار داده باشد. از این رو بر آن شدیم تا در این مقاله به برسی معایب کانکس و دیدگاه های مطرح شده...

مقالات کانکس ادامه مطلب
مراحل ساخت کانکس 2020-12-27

مراحل ساخت کانکس

اولین مراحل ساخت کانکس سفارش کانکس است. این مرحله با اولین تماس خریدار شروع می شود. مشاوران مدرن کانکس بعد از دریافت درخواست مشتری و بررسی نیاز اصلی، ترتیب یک جلسه حضوری را با ایشان می دهند. در جلسه حضوری...

مقالات کانکس ادامه مطلب
آیا کانکس ویلایی نیاز به مجوز دارد؟ 2023-08-03

آیا کانکس ویلایی نیاز به مجوز دارد؟

آیا کانکس ویلایی نیاز به مجوز دارد؟ به طور کلی، استفاده از کانکس ویلایی به دلیل مقاومت بالا و هزینه نسبتا کمتر در مقایسه با سازه های معمولی رواج پیدا کرده است. در بسیاری از نقاط از جمله در مناطق...

مقالات کانکس ادامه مطلب

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

درباره ما

گروه صنعتی کانکس مدرن با بیش از 20 سال تجربه و سابقه، طراح و مجری انواع کانکس، فروش کانکس، خرید کانکس، با قیمت کانکس مناسب و ویلای پیش ساخته، کانکس ویلایی، مسکونی، انواع پیش ساخته، سوییت، دوبلکس، کانکس چوبی، ویلایی چوبی، انواع کانکس فروشگاهی، اداری و دفتری، نگهبانی با استفاده از متریال به روز دنیا و تجربه در ایران و اروپا آماده مشاوره و خدمت به شما عزیزان هستیم.

ارتباط با ما

تمامی حقوق متعلق به وبسایت کانکس مدرن محفوظ است. 2000 – 2022©