مدرن کانکس

آخرین مقالات

تفاوت کانکس و خانه پیش ساخته

تفاوت کانکس و خانه پیش ساخته

تفاوت کانکس و خانه پیش ساخته

تفاوت کانکس و خانه پیش ساخته چیست؟ مطلب امروز کانکس مدرن در خصوص تفاوت کانکس و کانکس ویلایی است همراه ما باشید. خانه پیش ساخته چیست؟ خانه پیش ساخته چه کاربردی دارد؟ خانه پیش ساخته یا همان کانکس یک بنای قابل حمل می باشد. در واقع وجه تمایزش با یک ساختمان سنتی قابلیت حمل و جابجایی آن می باشد.

اولین کانکس ها در کشورهای اروپایی ساخته شد. کانکس های اولیه اتاقک های فلزی بدون عایقی بودند. که بیشتر بعنوان انباری استفاده می شدند. اما با گذشت زمان و احساس نیاز به فضاهای مسکونی که سریع قابل بهره برداری باشد. فاز اول ساخت کانکس ها با دیوارهای عایق شده از پلاستوفوم روانه بازار شد. اما با گذشت زمان وپیشرفت تکنولوژی ساخت کانکس ها نیز وارد فاز جدیدی شد زیرا دیگر کانکس های سنتی جوابگوی نیازهای روز مردم نبودند.

تفاوت کانکس و خانه پیش ساخته از اوایل دهه 80 میلادی

با به بازار آمدن ساندویچ پانل های پلی اورتان که عایقی بسیار خوب در برابر سرما و گرما و صوت می باشد. و ضمنا دارای عمر مفید مطلوبی نیز هستند. و از همه مهمتر در برابر آتش سوزی پایدار می باشند. تولید کنندگان کانکس های مدرن سقف و دیوارهای کانکس های تولیدی خود را با ساندویچ پانل های پلی اورتان پوشش دادند.

کانکس ها عموما با متریالی مشخص و ثابت ساخته می شوند. که غالب آن فلز است. که برای ساخت بدنه و سقف کانکس از آن استفاده می شود.  بعد از ساخته شدن اسکلت اولیه کانکس معمولا از ساندویچ پانل استفاده می‌شود.

تا عایق صوتی و حرارتی  بسیارمناسبی برای فضای داخلی کانکس ها ایجاد نماییم و ضمنا برای اینکه فضایی دلنشین در داخل کانکس داشته باشیم. نمای داخل را با استفاده از پی وی سی در رنگها و طرح های مختلف تزئین می کنیم.

از کانکس ها درچه مواقعی استفاده می شود؟ قالبا در موقعیت هایی که وقت کافی یا مکان مناسب برای ساخت و ساز نداریم. از کانکس یا ساختمان های پیش ساخته استفاده می‌گردد.

تفاوت کانکس و خانه پیش ساخته، انواع کانکس و کاربرد آن

تفاوت کانکس و خانه پیش ساخته، کانکس به دو دسته متحرک (چرخدار) و ثابت تقسیم می‌شود. که قیمت کانکس متحرک با نمونه ثابت آن تفاوت دارد. نمونه  متحرک آن به طور مستمر در حال جابجایی می‌باشد. و بیشتر در کارگاه ها و کارخانه ها صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد. ولی نمونه ثابت آن برای استفاده در یک مکان خاص با کاربری های متفاوت استفاده می شود.

کاربری های مختلف خانه پیش ساخته یا همان کانکس

  •  ویلایی یا همان کانکس ویلایی.
  • مدیریتی یا همان کانکس مدیریتی.
  •  نگهبانی یا همان کانکس نگهبانی.
  •  کانکس دفتری اداری.
  • کارگری یا همان کانکس کارگری.
  • کانکس فروشگاهی یا دکه روزنامه یا دکه گل.
  • کانکس اماکن عمومی، نمازخانه، درمانگاه.
  • کانکس انباری و اضافه بنا

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

مقالات مرتبط

درباره ما

گروه صنعتی مدرن کانکس با بیش از 20 سال تجربه و سابقه، طراح و مجری انواع کانکس، فروش کانکس، خرید کانکس، با قیمت کانکس مناسب و ویلای پیش ساخته، کانکس ویلایی، مسکونی، انواع پیش ساخته، سوییت، دوبلکس، کانکس چوبی، ویلایی چوبی، انواع کانکس فروشگاهی، اداری و دفتری، نگهبانی با استفاده از متریال به‌روز دنیا و تجربه در ایران و اروپا آماده مشاوره و خدمت به شما عزیزان می‌باشد.

شبکه های اجتماعی

تمامی حقوق متعلق به وبسایت مدرن کانکس محفوظ است. 2000 – 2024©