کانکس مسکونی 15 متری

کانکس مسکونی 15 متری

گروه صنعتی کانکس مدرن سازنده انواع کانکس مسکونی 15 متری لوکس و مدرن با قیمت مناسب و تحویل سریع، ارسال به سراسر کشور، خدمات پس از فروش ویژه.

توضیحات

کانکس مسکونی 15 متری

کانکس مسکونی 15 متری یکی از محصولات گروه صنعتی کانکس مدرن است. گروه صنعتی ما جزو برترین تولیدکنندگان انواع کانکس مسکونی و کانکس ویلایی در کشور است. کانکس مسکونی یک نوع سازه پیش ساخته برای سکونت است. که دارای دو حالت کلی، یکی سکونت گاه سرایداری و کوچک و دیگری مانند ویلای پیش ساخته و لوکس است. که دارای اتاق بندی های متفاوت و ابعاد بزرگتری است.

کاربرد کانکس مسکونی 15 متری

از این کانکس ها بعنوان خانه مسکونی و سکونت گاه ییلاقی استفاده می گردد. این سازه نوعی کانکس است. که بر اساس نیاز های مشتری در ابعاد متفاوتی ساخته می شود. و تمام امکانات یک خانه را به طورت کامل دارد. هر آنچه شما از یک خانه پیش ساخته یا ویلایی پیش ساخته انتظار دارید را برای شما به ارمغان خواهد آورد.

مشخصات فنی

سازه مسکونی یا خانه پیش ساخته بیش از یک دهه است که در ایران رواج پیدا کرده است. قیمت پایین و ساخت سریع این کانکس باعث رواج بی سابقه آن شده است. که بر اساس نیازهای مشتری و در ابعاد متفاوت ساخته می شود. که امروزه با توجه به کاهش زمین و قیمت بالا مصالح بسیار حائز اهمیت است. در مقاله کانکس مسکونی به تمام متریال، مشخصات فنی و کاربرد این سازه پرداخته ایم. در اینجا از مطالب تکراری خودداری می نماییم.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کانکس مسکونی 15 متری”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط

درباره ما

گروه صنعتی کانکس مدرن با بیش از 20 سال تجربه و سابقه، طراح و مجری انواع کانکس، فروش کانکس، خرید کانکس، با قیمت کانکس مناسب و ویلای پیش ساخته، کانکس ویلایی، مسکونی، انواع پیش ساخته، سوییت، دوبلکس، کانکس چوبی، ویلایی چوبی، انواع کانکس فروشگاهی، اداری و دفتری، نگهبانی با استفاده از متریال به روز دنیا و تجربه در ایران و اروپا آماده مشاوره و خدمت به شما عزیزان هستیم.

ارتباط با ما

تمامی حقوق متعلق به وبسایت کانکس مدرن محفوظ است. 2000 – 2022©