کانکس مسکونی ترموود

کانکس مسکونی ترموود

گروه صنعتی کانکس مدرن سازنده انواع کانکس مسکونی ترموود لوکس و مدرن با قیمت مناسب و تحویل سریع، ارسال به سراسر کشور، خدمات پس از فروش ویژه.

توضیحات

کانکس مسکونی ترموود

کانکس مسکونی ترموود سازه ای مدرن و حرفه ای توسط گروه طراحی و اجرایی کانکس مدرن ساخته شده است. دلیل استفاده از این نوع متریال در نما ایجاد سازه ای زیبا و هماهنگ با محیط های طبیعی می باشد. همچنین در بعضی مواقع بصورت ترکیبی با متریال های دیگر نیز می توان از چوب استفاده کرد. که اگر هارمونی خوبی بتوان در این حالت ایجاد کرد به نتایج قابل توجهی دست خواهیم یافت.

کانکس مدرن برای اجرای هر دو روش از متد خاصی در طراحی استفاده می نماید. و معمولا در حالت دوبلکس فضاهای عمومی مانند حال و پذیرای در طبقه پائین و اتاق خواب ها و یا اتاق مطالعه در طبقه بالا قرار می گیرند. کاربری این کانکس در اکثر مواقع مسکونی اما گاها نیز اداری است.

دلیل ساخت کانکس مسکونی ترموود معمولا استفاده حداکثری از فضا برای کاربری های اداری و یا مسکونی است. و با ارتفاع گرفتن سازه معمولا از طبقه دوم دید و منظر مناسبی ایجاد می گردد. که این خود یکی دیگر از دلایل دوطبقه ساختن این نوع سازه ها می باشد.

روش ساخت کانکس مسکونی ترموود

  • در هنگام ساخت این کانکس مسکونی توجه به آکس بندی ستون ها و محل قرار گیری آنها اهمیت زیادی دارد. تا هم باعث از بین رفتن فضاهای اصلی مانند سالن پذیرایی و حال نشود. و هم اینکه به علت بارگذاری طبقه دوم بر روی آنها باید بگونه ای طراحی گردد. که بخوبی بار طبقه دوم را تحمل و به زمین انتقال دهد. از این رو می بایست نقشه های سازه ای توسط مهندسین محاسب برسی و نوع هرکدام مشخص شده باشد. بهتر است در طبقه بالا همیشه یک تراس بزرگ به سمتی که دید مناسب تری داشته و به همسایگان نیز مشرف نباشد ساخته گردد. تا در فصول تابستان و بهار فضایی برای دورهم نشینی اعضای خانواده گردد.
  • نکته بعدی در باره نحوه ساخت و حمل ویلای پیش ساخته ترموود است. که باید این نکته را در نظر داشته باشید. که این سازه قابلیت جابجایی ندارد. و از پایه در محل ساخته می شود. و دلیل آن هم این است که برای مقاومت بیشتر سازه نیاز است که ستون ها به فونداسیون متصل باشد. و برای جلو گیری از انتقال صدای رفت و آمد طبقه بالا به طبقه پایین، کف طبقه بتن ریزی و سپس سرامیک می گردد. که این موارد باعث شده تا دیگر نتوان مانند یک کانکس معمولی این سازه را با جرثقیل و تریلی جابجا نمود.

مشخصات فنی

مشخصات فنی و مصالح بکارگرفته شده در ساخت کانکس مسکونی ترموود با سازه های یک طبقه تفاوت چندانی ندارد. و فقط فرق اصلی آنها در ضخامت و نوع اسکلت آنها است. که باید بسیار قوی تر باشد. تا توانایی تحمل و انتقال بار طبقه دوم را به زمین داشته باشد. و بگونه ای مقاوم باشد که ایستایی کانکس را در هنگام زلزله تضمین نماید.

نکته مهم دیگر مربوط به ساخت این کانکس این است. که اگر کف طبقات از نوع سرامیک یا تخته های ضد آب اجرا می گردد. باید به گونه ای تمهیداتی در جزییات آن گنجانده شود. که صدای راه رفتن در طبقه بالا به طبقه پایین انتقال نیابد و یا به حداقل برسد. برای این منظور استفاده از سقف کاذب و یا اجرای سرامیک با روش عرشه فولادی پیشنهاد می گردد.

ابعاد کانکس مسکونی ترموود

  • کانکس مسکونی 15 متری
  • کانکس مسکونی 18 متری
  • کانکس مسکونی 30 متری
  • کانکس مسکونی 40 متری
  • کانکس مسکونی 50 متری
  • کانکس مسکونی 72 متری
  • کانکس مسکونی 100 متری

امکانات رفاهی

امکانات کانکس مسکونی ترموود شامل تمام متعلقات و امکانات موجود در خانه های مسکونی است. و بدون هیچ کمبود و مشکلی می توان همه امکانات شامل سرویس بهداشتی و حمام، اتاق پذیرایی، اتاق خواب به همراه کمد دیواری، آشپزخانه به همراه سینک و گاز و هود، اتاق نشیمن و حتی فضاهای لوکسی نیز در آن در نظر گرفت.

  • امکانات سرویس بهداشتی: توالت ایرانی و خارجی، فلاش تانک، شیرآلات اهرمی درجه یک، روشویی، آینه، دست خشک کن برقی، جا مایعی، فن تهویه هوا.
  • امکانات حمام: دوش حمام ثابت و متحرک، شیرآلات اهرمی درجه یک، آینه، حوله خشک کن، جا مایعی، فن تهویه هوا.
  • امکانات آشپرخانه: کابینت و زیر کابینی. سینک ظرفشویی استیل به همراه آبچکان استیل. شیرآلات اهرمی درجه یک
    هود تهویه هوای داخل آشپزخانه. فضایی برای نصب ماشین لباس شویی. فضایی برای نصب یخچال. فضایی برای نصب ماشین ظرفشویی.
  • امکانات اتاق خواب: سیستم گرمایشی، سیستم سرمایشی، آبگرم و آبسرد مصرفی، سیستم دفع فاضلاب.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کانکس مسکونی ترموود”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط

درباره ما

گروه صنعتی کانکس مدرن با بیش از 20 سال تجربه و سابقه، طراح و مجری انواع کانکس، فروش کانکس، خرید کانکس، با قیمت کانکس مناسب و ویلای پیش ساخته، کانکس ویلایی، مسکونی، انواع پیش ساخته، سوییت، دوبلکس، کانکس چوبی، ویلایی چوبی، انواع کانکس فروشگاهی، اداری و دفتری، نگهبانی با استفاده از متریال به روز دنیا و تجربه در ایران و اروپا آماده مشاوره و خدمت به شما عزیزان هستیم.

ارتباط با ما

تمامی حقوق متعلق به وبسایت کانکس مدرن محفوظ است. 2000 – 2022©